close



(攝影:陳俊強)(蘋果日報)



城城喜相逢



城城話自己o依家感情一片空白,仲話想正正經經搵個對象。

郭富城、英國球星米高奧雲(Michael Owen)、溫碧霞同老公何祖光及李國寶夫婦等,今日去到沙國馬場出席英國服裝品牌Kent & Curwen百周年紀念短途盃。

城城同奧雲已經係第二度碰面,今日一見面即刻雞啄唔斷,奧雲以英文表示:「今次來港會逗留三天,明天會出席足球活動,今天來馬場見到城城很開心,我們已是第二次見面,十分希望可以跟他一起健身,我們有共同嗜好,除了愛做健身,同時也喜歡賽馬,而且我在英國有自己馬房,有兩位練馬師。」

城城今日心情靚靚,仲主動問記早自己係咪瘦咗,佢話:「我呢輪喺內地拍戲,因為經常用膠水黏毛,俾膠水整傷晒面部皮膚,加上片場時冷時熱,真係好辛苦,今次返嚟會去睇中醫,聽日做埋千嬅個唱嘉賓就會返無錫拍戲。」

對於早前城城疑於網上裸聊R小姐,被問到以後仲敢唔敢喺網上識女仔,城城話:「之前我已經喺微博解釋過,某啲人有動機咁傷害我,希望呢啲人快收手,我o依家感情係一片空白,係想正正經經搵個對象,但緣份係天註定,冇得強求。」至於熊黛林指佢欠缺安全感,佢話:「過去咗嘅嘢唔再批評,做男人着同唔着都唔應該計較,有乜最好擺喺心,自己承受就得。」 

===========================================================

同奧雲仔鬥魅力!郭富城病都咁型 (娛樂蘋台-即時新聞-賽馬) 2015-01-25-21:20



奧雲(右)與郭富城(左)在露亮圈睇馬









左起奧雲、郭富城、應家柏

今屆香港速度系列首關,1000米一級賽KENT & CURWEN百週年紀念短途盃,結果由「幸福指數」勝出,臨場有咩比隻馬更搶鏡?梗係兩位贊助商請來之嘉賓郭富城及前英格蘭球員米高奧雲啦,兩人在馬匹亮相圈出現,又於草地跑道擔任頒獎嘉賓,全程由馬會CEO應家柏親自招呼,認真架勢。城城話近日拍戲太辛苦,有啲不適,不過一喺公眾場合出現,即刻流露巨星風采,抵你食呢行飯嘅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    AaroNation 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()