千嬅囝囝勁like城城 夜晚開卡拉OK跟住跳 (娛樂蘋台-即時新聞) 2015-02-01-14:08 


噚晚係楊千嬅演唱會尾場,原定11點50完場,但係fans唔肯走,千嬅最後清唱咗《練金術》,十二點完場。喺慶功宴嘅時候,問到千嬅把聲都變晒,千嬅就話:「係啊!變晒,由off嗰日開始發病,真係好唔舒服,紅館有好多人都唔舒服,所以搞到中咗招,阿仔發燒,我又發燒,嗰仔一發燒,我就會好似癲咗咁。」仲表示依家瞓覺都會戴住口罩。

AaroNation 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

何小沁的微博(新浪娛樂策劃) 

何小沁的微博(新浪娛樂策劃) 

反法戰爭片《空襲》,投資1億美元,已立項,擬布拉德皮特、李敏鎬出演;《新永不消逝的電波》,郭富城、梁家輝主演,劉詩詩、陳偉霆、朱亞文加盟;愛情喜劇《早安巴黎》,陳曉、陳妍希主演。這是盛典動力文化基金剛剛公佈的三個擬投資項目,我該用哪個字形容它們?! 1月31日14:44

AaroNation 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()





舞皇降臨







一出場就全場high爆。

噚晚楊千嬅嘅《Let's Begin 世界巡迴演唱會2015》喺紅館準時開騒,全場爆滿,前晚容祖兒做千嬅嘅嘉賓,已經令到全場觀眾非常驚喜,而喺噚晚出場嘅郭富城,更令全場觀眾企起身跳舞同尖叫。

而喺演唱會「安哥」部份,「舞台皇者」郭富城現身,即引起全場大合唱《對你愛不完》,城城說:「點解我揀呢首歌?因為我知道千嬅好幸福,有你哋支持佢,所以對你愛不完。」城城又爆千嬅秘密練舞,佢話:「千嬅真係好勤力,佢喺我排舞室練習,有一日我返到去做自己嘢,聽到佢間房傳嚟好熟悉嘅音樂,原來係我嘅歌喎!大家想唔想聽呀?」音樂響起,原來係《狂野之城》,咁啱噚日係1月26號,《狂野之城》嘅第一句歌詞就係「二十六夜,熱力在四射...」非常呼應,唱到中段,千嬅仲同城城一齊jam舞。

AaroNation 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



城城大讚千嬅勤力。



城城唱《對你愛不完》,嗨到全場大合唱。



千嬅跟城城互相跪拜,千嬅還大讚城城是好好的模範。

on.cc東網專訊】

楊千嬅第三場紅館演唱會邀請舞王郭富城擔任表演嘉賓,城城在尾聲「安哥」才現身,觀眾已經興奮尖叫不停,全場人更跟城城大合唱《對你愛不完》,唱罷後城城說:「為甚麼我選這首歌?因為我知道千嬅很幸福,有你們支持她,所以對你愛不完,所有支持千嬅的朋友永遠都那麼愛她!」

AaroNation 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

小美ceo的微博 



















Aaron由無鍚専程返港支持千嬅。因完全感受到千嬅的努力。拼勁和專業。今晚大家在台上大跳「對你愛不完」和「狂野之城」。現場氣氛樂翻天。實在是一次Amazing 的舞台合作。一個極nice & charm 的moment @郭富城@楊千嬅@丁子高 1月27日04:09







今晚主題是黃色。請找亮點。1月27日04:29


AaroNation 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()